Link building

Link building

Link building

Link building, czyli budowanie linków, to w działaniach SEO określenie wszelkich działań, mających na celu pozyskanie (w sposób mniej lub bardziej naturalny) linków prowadzących do naszej witryny.

Istnieją setki metod na link building; generalnie możnaby je podzielić na działania mniej lub bardziej White-hatowe i black-hatowe (czyli w przybliżeniu: zgodne i niezgodne z wytycznymi Google).

Przykłady czysto technicznych metod link buildingu:

  • stawianie prywatnych zaplecz pozycjonujących
  • automatyczne lub ręczne tworzenie profili na forach, wpisów w serwisach ogłoszeniowych itd.
  • katalogowanie w katalogach SEO
  • kupno/wymiana linków
  • SWLe i inne pół/automatyczne metody pozyskiwania linków
  • wpisy sponsorowane

Przykłady kreatywnych metod link buildingu:

  • tworzenie wysokiej jakości treści wartej linkowania
  • linkowanie własne z Wikipedii i podobnych witryn
  • kampanie content marketingowe
  • kampanie viralowe
  • tworzenie i publikacja infografik, badań, notek prasowych

Wasze opinie o Link building

Brak opinii i recenzji Link building, dodaj pierwszy komentarz poniżej.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...
Pomóż nam się rozwijać. Podziel się:

Katalog narzędzi: