PMA

PMA

PMA, czyli Partial Match Anchor, to w działaniach SEO umowna nazwa sposobu linkowania. Anchor jest w tym wypadku niedokładnym odzwierciedleniem pozycjonowanej frazy.

Przykład

Jeśli pozycjonowana fraza to „drewniane okna Warszawa”, to anchorem PMA będą:

  • drewniane okna z firmy xxx
  • okna Warszawa

Niektórzy do linków PMA zaliczają także wszelkiego rodzaju warianty z odmianami, szykiem przestawnym itd. Pamiętajmy, że nazewnictwo tych technik jest czysto umowne i nie ma jednoznacznej ich definicji.

Linki PMA stosuje się w celu urozmaicenia profilu linków i uniknięcia stałego linkowania interesującej frazy. Pozwala to uniknąć kar ręcznych lub automatycznych od Google, ale także – prawidłowo zastosowane – pozwalają osiągać lepszą widoczność na frazy z tzw. „długiego ogona”.

Wasze opinie o PMA

Brak opinii i recenzji PMA, dodaj pierwszy komentarz poniżej.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...
Pomóż nam się rozwijać. Podziel się:

Katalog narzędzi: