Narzędzia do content marketingu i tworzenia treści

Content Marketing i treści

Content Marketing i treści - lista narzędzi


Dodaj narzędzie

Lista narzędzi i serwisów pomocnych w realizowaniu strategii content marketingowych i przy tworzeniu artykułów i treści na strony www.

Teksty specjalistyczne Teksty SEO Tłumaczenia Analiza treści Kampanie content marketing Artykuły sponsorowane Teksty eksperckie Zautomatyzowane generowanie treści

Ostatnia aktualizacja listy: Lipiec 2017
Logo WhitePress

WhitePress

Serwis umożliwiający publikację treści (content marketing) w zewnętrznych serwisach internetowych.

5,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
3 głosów
Loading...

PL
Logo Expired Article Hunter

Expired Article Hunter

Narzędzie do wyszukiwania unikalnych artykułów, które zostały wyindeksowane z Google.

5,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów
Loading...

Logo Moz

Moz

Seria narzędzi internetowych skierowanych do specjalistów SEO, webmasterów i marketerów online.

5,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
3 głosów
Loading...

Logo Siteliner

Siteliner

Darmowe narzędzie do wykrywania zduplikowanych treści w obrębie witryny internetowej i analizy czynników on-site.

5,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów
Loading...

ZA DARMO!
Logo Textbookers

Textbookers

Serwis copywriterski, idealny do zamawiania tekstów zapleczowych pod SEO.

4,50
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów
Loading...

Wybrane funkcje za darmo
Logo Outreachr

Outreachr

Narzędzie dla marketerów i pracowników public relations do nawiązywania kontaktów z blogerami, właścicielami stron internetowych i właścicielami popularnych kont Social Media.

4,50
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów
Loading...

Logo VortalCloud

VortalCloud

Narzędzie do publikacji artykułów na zapleczach tematycznych.

4,50
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów
Loading...

Płatne narzędzie
PL
Logo BrightEdge

BrightEdge

Narzędzie do monitorowania, zarządzania i mierzenia efektywności kampanii content marketingowych.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów
Loading...

Płatne narzędzie
Logo seoTXT

seoTXT

Serwis copywriterski dla tekstów SEO i specjalstycznych.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
3 głosów
Loading...

Wybrane funkcje za darmo
Logo GoodContent.pl

GoodContent.pl

Serwis do zamawiania tekstów SEO i eksperckich.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów
Loading...

Płatne narzędzie
PL
Logo GinzaMetrics

GinzaMetrics

Rozbudowane narzędzie analityczne dla marketerów online, agencji SEO, strategów i wykonawców kampanii content marketingowych.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów
Loading...

Płatne narzędzie
Logo Demand Signals (Navigator)

Demand Signals (Navigator)

Oprogramowanie do analizy wyników organicznych i wskazywania potencjalnych kroków do poprawy widoczności w SERP’ach.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów
Loading...

Płatne narzędzie
Logo Conductor

Conductor

Platforma wspierająca działania w zakresie widoczności witryny w wynikach organicznych, content marketingu i promocji w mediach społecznościowych.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów
Loading...

Logo URL Profiler

URL Profiler

Narzędzie do analizy linków, sygnałów społecznościowych oraz treści na stronie internetowej.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów
Loading...

Logo Semalt

Semalt

SEO kombajn z wieloma darmowymi funkcjami.

1,50
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów
Loading...

Wybrane funkcje za darmo


Platformy dla content marketingu i tworzenia treści na strony www

Content marketing czyli marketing treści to obecnie jeden z najpopularniejszych modeli marketingu online. Strategia opiera się na dostarczaniu użytkownikom atrakcyjnych, angażujących i użytecznych treści, które następnie będą udostępniane dalej przez samych użytkowników zwiększając tym samym rozpoznawalność marki, a także generując naturalne linki prowadzące do serwisu.

W ramach marketingu treści możemy wyróżnić dwie podstawowe formy promocji – publikowanie materiałów w obrębie własnego serwisu (np. wpisy na blogu) oraz publikacja treści w zewnętrznych serwisach internetowych (wpisy gościnne, artykuły sponsorowane, poradniki, pokazy slajdów, filmiki, e-booki i inne materiały). Poprzez content marketing w ramach własnego serwisu mamy szansę zdobyć nowych użytkowników (ruch z serwisów społecznościowych oraz tzw. długiego ogona) oraz naturalne linki przychodzące (jeśli materiały są dobrej jakości i angażują użytkowników). Content marketing w ramach zewnętrznych serwisów wykorzystywany jest do promocji marki, zdobywania linków (mogą to być mocne linki z dobrych portali) oraz angażowania użytkowników.

Podejście do content marketingu dzieli środowisko pozycjonerów i marketerów online. Dla jednych marketing treści jest jedynym w pełni etycznym sposobem na promocję serwisów internetowych, dla drugich to jedynie modny buzz word, słowo-wytrych, które ma służyć zwiększaniu inwestycji w działania marketingowe w internecie. Jeszcze inni wykorzystują CM przedmiotowo - do doraźnego zdobywania określonych linków z zewnętrznych portali (artykuły sponsorowane). Bez względu na to do której grupy nam bliżej zawsze warto jest dostarczać użytkownikom użyteczne treści. Aby jednak było to możliwe musimy wiedzieć czego oczekują od nas użytkownicy, jakiego rodzaju treści mają największy potencjał, czym możemy zainteresować osoby postronne i jak stworzyć angażujące materiały, które mogą przełożyć się na nowych użytkowników i darmowe linki. I właśnie do tego mogą nam posłużyć różnego rodzaju narzędzia content marketingowe.

W kategorii narzędzi do content marketingu znajdziemy zarówno aplikacje służące analizie treści i poszukiwaniu atrakcyjnych tematów, rozbudowane narzędzia do opracowywania strategii content marketingowych, ich monitoringu i weryfikacji, jak również serwisy pośredniczące w dystrybucji materiałów oraz publikacji artykułów sponsorowanych.



Dodaj narzędzie



Katalog narzędzi: