
Content Marketing i treści - lista narzędzi
Dodaj narzędzie
Lista narzędzi i serwisów pomocnych w realizowaniu strategii content marketingowych i przy tworzeniu artykułów i treści na strony www.
Ostatnia aktualizacja listy: Grudzień 2019
Siteliner
Darmowe narzędzie do wykrywania zduplikowanych treści w obrębie witryny internetowej i analizy czynników on-site.
ZA DARMO!
WhitePress
Serwis umożliwiający publikację treści (content marketing) w zewnętrznych serwisach internetowych.
PL
Expired Article Hunter
Narzędzie do wyszukiwania unikalnych artykułów, które zostały wyindeksowane z Google.
Outreachr
Narzędzie dla marketerów i pracowników public relations do nawiązywania kontaktów z blogerami, właścicielami stron internetowych i właścicielami popularnych kont Social Media.
Płatne narzędzie
PL
Płatne narzędzie
PL
URL Profiler
Narzędzie do analizy linków, sygnałów społecznościowych oraz treści na stronie internetowej.
BrightEdge
Narzędzie do monitorowania, zarządzania i mierzenia efektywności kampanii content marketingowych.
Płatne narzędzie
GinzaMetrics
Rozbudowane narzędzie analityczne dla marketerów online, agencji SEO, strategów i wykonawców kampanii content marketingowych.
Płatne narzędzie
Demand Signals (Navigator)
Oprogramowanie do analizy wyników organicznych i wskazywania potencjalnych kroków do poprawy widoczności w SERP’ach.
Płatne narzędzie
Conductor
Platforma wspierająca działania w zakresie widoczności witryny w wynikach organicznych, content marketingu i promocji w mediach społecznościowych.
Wybrane funkcje za darmo
Wybrane funkcje za darmo
Wybrane funkcje za darmo
Platformy dla content marketingu i tworzenia treści na strony www
Content marketing czyli marketing treści to obecnie jeden z najpopularniejszych modeli marketingu online. Strategia opiera się na dostarczaniu użytkownikom atrakcyjnych, angażujących i użytecznych treści, które następnie będą udostępniane dalej przez samych użytkowników zwiększając tym samym rozpoznawalność marki, a także generując naturalne linki prowadzące do serwisu.W ramach marketingu treści możemy wyróżnić dwie podstawowe formy promocji – publikowanie materiałów w obrębie własnego serwisu (np. wpisy na blogu) oraz publikacja treści w zewnętrznych serwisach internetowych (wpisy gościnne, artykuły sponsorowane, poradniki, pokazy slajdów, filmiki, e-booki i inne materiały). Poprzez content marketing w ramach własnego serwisu mamy szansę zdobyć nowych użytkowników (ruch z serwisów społecznościowych oraz tzw. długiego ogona) oraz naturalne linki przychodzące (jeśli materiały są dobrej jakości i angażują użytkowników). Content marketing w ramach zewnętrznych serwisów wykorzystywany jest do promocji marki, zdobywania linków (mogą to być mocne linki z dobrych portali) oraz angażowania użytkowników.
Podejście do content marketingu dzieli środowisko pozycjonerów i marketerów online. Dla jednych marketing treści jest jedynym w pełni etycznym sposobem na promocję serwisów internetowych, dla drugich to jedynie modny buzz word, słowo-wytrych, które ma służyć zwiększaniu inwestycji w działania marketingowe w internecie. Jeszcze inni wykorzystują CM przedmiotowo - do doraźnego zdobywania określonych linków z zewnętrznych portali (artykuły sponsorowane). Bez względu na to do której grupy nam bliżej zawsze warto jest dostarczać użytkownikom użyteczne treści. Aby jednak było to możliwe musimy wiedzieć czego oczekują od nas użytkownicy, jakiego rodzaju treści mają największy potencjał, czym możemy zainteresować osoby postronne i jak stworzyć angażujące materiały, które mogą przełożyć się na nowych użytkowników i darmowe linki. I właśnie do tego mogą nam posłużyć różnego rodzaju narzędzia content marketingowe.
W kategorii narzędzi do content marketingu znajdziemy zarówno aplikacje służące analizie treści i poszukiwaniu atrakcyjnych tematów, rozbudowane narzędzia do opracowywania strategii content marketingowych, ich monitoringu i weryfikacji, jak również serwisy pośredniczące w dystrybucji materiałów oraz publikacji artykułów sponsorowanych.
Teksty specjalistyczne Teksty SEO Tłumaczenia Analiza treści Kampanie content marketing Artykuły sponsorowane Teksty eksperckie Zautomatyzowane generowanie treści
Dodaj narzędzie