Narzędzia do newsów i alertów

Newsy i alerty

Newsy i alerty - lista narzędzi


Dodaj narzędzie

Każdy przedsiębiorca, który chce rozwijać swoją firmę w sieci i budować pozytywny wizerunek, powinien pozostawać na bieżąco z tym, co mówi się o jego produktach, usługach czy o całej działalności przedsiębiorstwa. Aby było to skuteczne, najlepiej wykorzystywać narzędzia generujące newsy i alerty.

Monitorowanie sieci Ochrona wizerunku Monitorowanie opinii Monitorowanie statusu linków

Ostatnia aktualizacja listy: Październik 2019
Logo Super Monitoring

Super Monitoring

Monitoring stron, sklepów i aplikacji internetowych.

5,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów

Logo Mention

Mention

Multijęzykowe narzędzie do monitorowania sieci i śledzenia wzmianek o firmach, produktach lub osobach.

5,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów

Płatne narzędzie
Logo Mediatoolkit

Mediatoolkit

Narzędzie do monitoringu sieci i social media.

4,67
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
3 głosów

Płatne narzędzie
PL
Logo Monitor Backlinks

Monitor Backlinks

Narzędzie do monitorowania i analizy jakości linków.

4,50
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów

Logo Ahrefs

Ahrefs

Narzędzie wspomagające działania SEO, bardzo przydatne w analizie linków i contentu.

4,40
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
5 głosów

Logo BrandSpy

BrandSpy

Narzędzie do monitorowania opinii na temat firmy w internecie.

4,33
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
6 głosów

Logo Brand24

Brand24

Popularne narzędzie do monitoringu opinii i wzmianek w internecie i social media.

4,33
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
6 głosów

Logo UpCity

UpCity

Software SEO do promocji witryn internetowych poprzez lokalny inbound marketing (promocja w wynikach lokalnych, kanałach social media i serwisach opinii).

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów

Logo GinzaMetrics

GinzaMetrics

Rozbudowane narzędzie analityczne dla marketerów online, agencji SEO, strategów i wykonawców kampanii content marketingowych.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów

Płatne narzędzie
Logo SentiOne

SentiOne

Polskie narzędzie do monitorowania opinii na stronach internetowych i w kanałach Social Media.

3,50
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów

Logo Hootsuite

Hootsuite

Platforma do zarządzania widocznością oraz aktywnością firmy w kanałach social media.

3,25
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
4 głosów

Logo BrightLocal

BrightLocal

Pakiet specjalistycznych narzędzi SEO do pozycjonowania strony w wynikach lokalnych.

3,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów

Logo Kerboo

Kerboo

Rozbudowany software SEO do zbierania danych, dokładnej analizy i monitoringu linków.

3,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów

Płatne narzędzie
Logo Monitori

Monitori

Narzędzie służące do monitoringu stron internetowych (w tym mediów społecznościowych) w poszukiwaniu wzmianek i opinii na temat wybranych firm, produktów i osób.

3,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów



Newsy i alerty

Z narzędzi do monitorowania warto korzystać przede wszystkim w celu bieżącego otrzymywania informacji na temat danego produktu lub marki. Można nie tylko dowiedzieć się, co użytkownicy sieci mówią o danych produktach, ale także w jakich miejscach umieszczana jest nazwa firmy czy marki.

Tego rodzaju narzędzia okazują się pomocne również w przypadku, gdy przedsiębiorcy zależy na śledzeniu nowych treści pojawiających się na konkretnych stronach. Zamiast tracić czas na codzienne sprawdzanie, czy pojawiło się coś nowego, może skorzystać z narzędzia i otrzymać alert w momencie, gdy serwis opublikuje kolejną treść.

Narzędzia do monitorowania sieci można wykorzystywać także do podglądania konkurencji. Okazuje się to przydatne przede wszystkim, gdy przedsiębiorca prowadzi bloga związanego ze swoimi usługami i chce na bieżąco pozostawać ze wszelkimi informacjami w tej dziedzinie. Śledzenie konkurencji pozwoli mu zyskać pewność, że żadne nowinki nie umkną jego uwadze i że nie zostaje w tyle za konkurencją.

Narzędzia do monitorowania znajdują jednak także szersze zastosowanie. Dzięki użyciu odpowiednich słów kluczowych można być informowanym na bieżąco za każdym razem, gdy pojawi się jakaś wzmianka je zawierająca, co umożliwia błyskawiczne reagowanie. Zebrane informacje okażą się też przydatne przy wprowadzaniu zmian w strategii działania – można je bowiem segmentować, a tym samym lepiej poznawać grupy docelowe czy oczekiwania potencjalnych klientów.



Dodaj narzędzie



Katalog narzędzi: