Narzędzia do analizowania ruchu webowego

Analityka webowa

Analityka webowa - lista narzędzi (10)


Dodaj narzędzie

Rozwój internetu oraz pojawienie się biznesu w sieci sprawiło, że coraz więcej przedsiębiorczych osób pragnie analizować zachowania użytkownika. Drugim, istotnym czynnikiem jest weryfikacja celów sprzedażowych.

Szerzej: Webmastering

Ostatnia aktualizacja listy: Listopad 2019
Oczywistym wyborem w tej kategorii są narzędzia:

Subiektywny wybór redakcji Webus.pl
Logo Google Analytics

Google Analytics

Jedno z najpopularniejszych narzędzi do analityki webowej, analizy ruchu i zachowania użytkowników na stronie internetowej.

5,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów

ZA DARMO!
PL
Logo Übersuggest

Übersuggest

Narzędzie SEO do sugestii słów kluczowych i sprawdzania trendów wyszukań.

4,50
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
4 głosów

ZA DARMO!
Logo Crazy Egg

Crazy Egg

Narzędzie do wizualizowania zachowań użytkowników stron internetowych i analizy UX.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów

Logo WordTail

WordTail

Narzędzie do monitorowania pozycji witryn internetowych na określone frazy kluczowe i sprawdzania generowanego przez nie ruchu.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów

Logo BrightEdge

BrightEdge

Narzędzie do monitorowania, zarządzania i mierzenia efektywności kampanii content marketingowych.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów

Płatne narzędzie
Logo GinzaMetrics

GinzaMetrics

Rozbudowane narzędzie analityczne dla marketerów online, agencji SEO, strategów i wykonawców kampanii content marketingowych.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów

Płatne narzędzie
Logo Demand Signals (Navigator)

Demand Signals (Navigator)

Oprogramowanie do analizy wyników organicznych i wskazywania potencjalnych kroków do poprawy widoczności w SERP’ach.

4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów

Płatne narzędzie
Logo Clusteric Search Auditor

Clusteric Search Auditor

Rozbudowane narzędzie SEO do weryfikacji czynników rankingowych oraz analizy widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach.

3,40
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
5 głosów

Logo SEOlytics

SEOlytics

Profesjonalny software SEO do kompleksowej analizy danych (big data), planowania i monitorowania kampanii w wyszukiwarkach.

3,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów

Wybrane funkcje za darmo
Logo Dragon Metrics

Dragon Metrics

Rozbudowane narzędzie do analizy widoczności w wyszukiwarkach i kompleksowej obsługi stron internetowych pod kątem SEO.

2,50
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów



Narzędzia do analityki webowej

Znaczne wzrosty odnotowane na rynku e-commerce i w handlu internetowym powodują, że konieczna jest weryfikacja podjętych kroków sprzedażowych. Ma to na celu utrzymanie obecnych klientów oraz pozyskanie kolejnych. Uważa się, że analityka internetowa to klucz do sukcesu niejednego przedsiębiorstwa funkcjonującego w sieci.

Dlaczego warto analizować ruch i sprzedaż?

Pytanie bardzo istotne. Dlatego chcąc odpowiedzieć, warto zadać kolejne - co obejmuje analiza ruchu i sprzedaży? Najczęściej pod uwagę bierze się: częstość wizyt, co przyciąga uwagę na stronie, czas spędzony na stronie (zazwyczaj średni czas), miejsca kliknięć i inne. Podjęcie się takiej analizy służy uzyskaniu stabilności sprzedaży oraz późniejszego zwiększenia zysków. Analityka webowa w opinii wielu użytkowników to klucz do sukcesu w sieci.
Szerzej: Webmastering



Dodaj narzędzie



Katalog narzędzi: