Freshdesk - opinie, informacje i recenzje

Logo Freshdesk
Narzędzie do obsługi klienta, ticketowania i supportu.

Oceń Freshdesk:
4,50
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
2 głosów

Proszę, powiedz że znasz Freshdesk? :(

Webus.pl to przede wszystkim Wasze oceny i opinie. Bez tego jesteśmy tylko głupim katalogiem narzędzi.


Jeśli znasz Freshdesk, będzie nam bardzo miło jeśli zechcesz ocenić i/lub skomentować. Pomożesz w ten sposób innym internautom. Dzięki!

Dodaj komentarz



Wasze opinie o Freshdesk

Brak opinii i recenzji Freshdesk, dodaj pierwszy komentarz poniżej.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...

Podstawowe informacje o Freshdesk


Rodzaj aplikacji/usługi:
Dostępność aplikacji/usługi: / (rozpocznij darmowy okres próbny tutaj)
Producent:
Dodano: 8 lipca 2016


Więcej o Freshdesk:

Fresh Desk to nowoczesne oprogramowanie dedykowane dla firm, które chcą sprawniej, szybciej i wygodniej dla obu stron świadczyć pomoc techniczną dla swoich klientów.

Fresh Desk pozwala na jednoczesną obsługę wielu kanałów, a także wykorzystuje wiele funkcji automatycznych i gamifikacji motywujących konsumentów do korzystania z usług.

Freshdesk oferuje również moduł CRM, helpdesk IT oraz różne pakiety: np. obsługę przez e-mail, media społecznościowe, raportowanie itp.

Narzędzie przydatne w:






Więcej podobnych:
/ / /




Katalog narzędzi: