Freshdesk - opinie, informacje i recenzje

Logo Freshdesk
Narzędzie do obsługi klienta, ticketowania i supportu. Przeczytaj więcej Podobne narzędzia Podstawowe informacje

Oceń Freshdesk:
4,00
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek
1 głosów
Loading...

Wasze opinie o Freshdesk

Brak opinii i recenzji Freshdesk, dodaj pierwszy komentarz poniżej.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...

Więcej o Freshdesk:

Fresh Desk to nowoczesne oprogramowanie dedykowane dla firm, które chcą sprawniej, szybciej i wygodniej dla obu stron świadczyć pomoc techniczną dla swoich klientów.

Fresh Desk pozwala na jednoczesną obsługę wielu kanałów, a także wykorzystuje wiele funkcji automatycznych i gamifikacji motywujących konsumentów do korzystania z usług.

Freshdesk oferuje również moduł CRM, helpdesk IT oraz różne pakiety: np. obsługę przez e-mail, media społecznościowe, raportowanie itp.

Narzędzie przydatne w:






Smartsupp Smartsupp to narzędzie do bezpośredniej komunikacji w czasie rzeczywistym na linii administrator – odwiedzający stronę internetową. System błyskawiczn...
LiveChat LiveChat pozwala na bezpośredni kontakt klienta z pracownikiem sklepu internetowego lub innego serwisu online. Aplikacja pozwala na szybkie reagowanie...
Sales Manago Sales Manago to jeden z najbardziej innowacyjnych na świecie systemów typu marketing automation. Narzędzie to dedykowane jest sklepom internetowym i f...
Więcej podobnych:
/ / /



Pomóż nam się rozwijać. Podziel się:

Podstawowe informacje o Freshdesk


Rodzaj aplikacji/usługi:
Dostępność aplikacji/usługi: / (rozpocznij darmowy okres próbny tutaj)
Producent:
Dodano: 8 lipca 2016


Katalog narzędzi: