Jak często firma powinna publikować posty w mediach społecznościowych?
Jak często powinienem publikować w mediach społecznościowych? To proste pytanie, ale odpowiedź może być skomplikowana. W tym poście na blogu dowiesz się, ile wpisów społecznościowych dziennie Twoja firma potrzebuje, aby zwiększyć zaangażowanie i zdobyć więcej obserwujących.
„Jak często powinienem publikować w mediach społecznościowych?” To proste pytanie, ale odpowiedź może być nieco skomplikowana. Jeśli nie utrzymujesz aktywnej obecności na swoich profilach w mediach społecznościowych, klienci prawdopodobnie wybiorą inną firmę podczas wyszukiwania lokalnych produktów i usług.
Ale zbyt częste publikowanie sprawi, że Twoi obserwatorzy poczują się przytłoczeni i zyskasz negatywną reputację. Rób to zbyt długo, a przestaną Cię obserwować. Żaden scenariusz nie jest dobry dla Twojej firmy.
Jak często powinieneś publikować? Wiele firm przeprowadziło badania, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej na różnych platformach społecznościowych. Przeanalizowaliśmy dane z tych badań, aby zorientować się, jak często publikować posty na Facebooku, Twitterze, Instagramie i LinkedIn. Ten artykuł zawiera ogólny zestaw wskazówek, których możesz przestrzegać, ale pamiętaj, aby dostosować swoją strategię do potrzeb swojej firmy.
Marketing – Jak często należy publikować posty na facebooku?
Zapytaj marketera, jak często powinieneś publikować na Facebooku, a prawdopodobnie powie Ci, że dwa posty dziennie to najlepsze miejsce. Jednak dane mówią nam inną historię.
Przeanalizowano dane z Facebooka od ponad 13500 klientów, aby sprawdzić, czy częstsze publikowanie pomogłoby firmom dotrzeć do większej liczby osób. Odkryto, że firmy mające ponad 10 000 obserwujących były jedynymi, które odnotowały zwiększoną liczbę kliknięć podczas publikowania postów więcej niż raz dziennie.
Firmy mające mniej niż 10 000 obserwujących uzyskiwały o 50 procent mniej kliknięć na post, gdy publikowały je dwa razy dziennie. Jednak marki, które publikowały tylko 1-5 razy w miesiącu, zwiększyły swoje zaangażowanie prawie dwukrotnie!
Jak nowy algorytm Facebooka wpływa na Twoją strategię Facebooka?
Facebook traktuje priorytetowo treści od znajomych i rodziny w aktualnościach użytkowników. To sprawia, że markom trudniej jest prezentować swoje treści swoim odbiorcom, ale zwiększenie liczby publikowanych treści Ci nie pomoże.
Przejrzano ponad 3000 profili, aby zobaczyć, jak wyglądał zasięg postów po wejściu w życie zmiany algorytmu. Oto, co znaleźli. Z każdym dodatkowym postem, który marka publikuje w ciągu dnia, zasięg organiczny drastycznie spada. Trzymaj się jednego posta dziennie lub pięciu postów tygodniowo.